آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش یعنی عزت نفس دادن، انگیزه دادن و شخصیت دادن
آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش یعنی عزت نفس دادن، انگیزه دادن و شخصیت دادن

تفاوت بین as و when در تست های کنکور

فعل جمله ی بعد از when به صورت ساده است اما فعل جمله ی بعد از as به صورت استمراری می باشد.


I saw you as you were getting into your car.

When I saw you, you were getting into your car.



نظرات 3 + ارسال نظر

سلام اقای سلطانزاده
من حقی هستم
انصافا وبلاگ خوبی دارید و مطالبش هم خوبه من ادرستان را در وبلاگم به نمایش میگذارم حتی اگر شما این کار رانکرده باشید راستی اگر وقت داشتید به وب من هم بیایید پر بازدیده اما کار بنده فروش و انجام تحقیق و پروژه است به ادرس زیر:
www.science1391.parsiblog.com

سلام. ببخشید من سرم شلوغ بود تابستون. ممنون از نظراتتون.

adnan 14 مرداد 1392 ساعت 17:43 http://adnan1731.persianblog.ir

سلام استاد گرامی،
با توجه به اینکه در طول یکسال کنکور، فقط تجربی خوندم و هدفم هم پزشکی بود، اما تقدیر خدا چیزی دیگه ای نوشت، از آنجا که از کودکی به زبان علاقه داشتم و در کنکور زبان نیز شرکت کردم و رتبه 928 منطقه 3 رو بدست آوردم.
حال از شما استاد گرامی خواهش میکنم مرا در مورد رشته های زبان راهنمایی کنید،
مثلا برای دبیری زبان فقط باید به پردیس ها رفت یا نه، شما از چه طریق وارد عرصه تدریس شدید.... ؛ اگه اشکال نداره لطفا یه sms به شمارم بدید تا باهاتون تماس بگیرم یا راهنماییتون رو به ایمیلم بفرستید
09186223248
با تشکر

سلام. ببخشید من سرم شلوغ بود تابستون. ممنون از نظراتتون.

معلم زبان 11 شهریور 1392 ساعت 16:56 http://cltteacher.ir

بسمه تعالی
با سلام.
انجمن مجازی معلمان زبان انگلیسی (مبتنی بر کتب جدیدالتالیف) و رویکرد ارتباطی آغاز به کار کرد. در این انجمن، مولفین کتاب حضور پیدا خواهند کرد و می توانید به صورت مستقیم سوالات خود را در مورد کتاب های جدیدالتالیف از مولفین مطرح نمایید.
علاوه بر آن شما میتوانید در این انجمن نام کاربری برای خود تعریف کنید و در این انجمن مطالب خود را به صورت رسمی با نام خود منتشر کنید و از مطالب دیگران هم استفاده نمایید. و منبع غنی و گسترده و عظیمی در اختیار داشته باشیم.
عناوین مباحثی از قبیل، مقالات رویکرد ارتباطی و ارزشیابی CLT، دانلود کتاب های درسی و فایل های کمک آموزشی معتبر، بازی ها و فعالیت های جانبی، شیوه های تدریس، دوره های ضمن خدمت، شیوه های تدریس مهارت ها، تجارب همکاران و ... مورد بحث قرار گرفته است که با همکاری شما هم می تواند تکمیل شود و از آن استفاده کرد. همه مطالب با محوریت رویکرد ارتباطی و کتاب های جدیدالتالیف Prospect می باشد.
www.cltteacher.ir
خواهشمند است با قرار دادن یک پست در وبلاگ خود، به دیگر همکاران اطلاع رسانی نمایید و مکان و محفلی برای ارتباط مستمر با یکدیگر و همکاران در سراسر کشور بسازیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد