آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش یعنی عزت نفس دادن، انگیزه دادن و شخصیت دادن
آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش یعنی عزت نفس دادن، انگیزه دادن و شخصیت دادن

اطلاع رسانی

با سلام خدمت تمامی دوستان و بازدیدکنندگان


دوستان در این وبلاگ همانطور که در توضیح وبلاگ گفتم جمع آوری مطالب از سایت ها و مطالب خودی میباشد که هدف به گفته امام علی(ع) زکات علم در نشر آن میباشد. من هم مطالبی که از دیگر وبلاگ ها جمع آوری میکنم با این که منبع آن را ذکر نمی کنم که البته میبایستی ذکر میکردم که نشد. هر مطالبی که دوستان می گویند که استفاده از آن از سایت دیگری حرام میباشد اطلاع بدهد تا آن مطلب مورد نظرش رو از وبلاگ حذف کنیم.  مطالبی که خود در وبلاگ قرار میدهم هدفم دسترسی آسان مطالب به دوستان میباشد. وگرنه همانطور که شما می دانید وبلاگ نوشتن و مطالب قرار دادن سودی برای من ندارد جز آموزش و یادگیری میباشد.