روش تدریس پیشنهادی نکات دستوری :
الف- مرحله معرفی ( Presentation )
1- از دانش آموزان بخواهید تا کتاب های خود را بسته و به شما گوش دهند.
2- با بکارگیری ازاشیاء و موقعیت های موجود در کلاس ، لوحه ، فلاش کارت وغیره ...
جملات معنی دار کوتاهی بسازید که در آن ساختار جدیدی بکار رفته باشد.
3- بعدازمعرفی نکته زبانی جدید با چندسئوال مختصر ، میزان فهم دانش آموزان رااندازه
بگیرید.
ب- مرحله تمرین (Oral Drills )
1- از دانش آموزان بخواهید تا کتاب های خود را بسته و به شما گوش دهند.
2- جمله “ الکو“ که نکته زبانی جدید را در خود دارد چند بار بلند خوانده شود.
3- از دانش آموزان بخواهید که بعداز شما تکرار کنند.
4- از دانش آموزان بخواهید تا با استفاده از کلمات داده شده ، جملات را بازگو کرده و
تغییرات لازم را اعمال کنند . لازم به تذکر است که انجام برخی تمرینات شفاهی نظیر ”
سئوال و جواب ” در خصوص تصاویر ممکن است با بسته بودن کتاب میسر نباشد ، لذا از
دانش آموزان بخواهید در انجام این تمرینات به کتاب ها نگاه کنند.
سلام.
من زبانو خوب خوب کتابو میدونم ولی نمدونم چرا هر وقت میخام امتحان بدیم فک میکنم ۲۰.۱۹میگیزم ولی متاسفانه همش =ایین ترین نمره کلاسم وقتی برگمو میدم فک مکنم بتونم ۲۰ بگیرم ولی وقتی برگمو میدن خیلی پشیمون میشم نمدونم چکار کنم اون وقت فک میکنن من تنبلم
نظرتون چیه؟
سلام دوست عزیز. سال چند می خونید؟