آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش یعنی عزت نفس دادن، انگیزه دادن و شخصیت دادن
آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش یعنی عزت نفس دادن، انگیزه دادن و شخصیت دادن

فایل ویدیو مکالمه  زبان هشتم درس 1

نظرات 17 + ارسال نظر
Mustafa 8 دی 1393 ساعت 16:14

Hi Dear buddy
I bother you to inform that I need a lesson plan of grade 3 of high school. please shoot it if you have. it is so urgent to have it soon

sorry- I am teaching in junior high school.

اسدی 23 دی 1393 ساعت 20:57

سلام تیچر
از تنظیم و هنرمندی تمام وبلاگتان بهره ها بردیم و بر دست و قلمت آفرین گفتیم.
( راستی، تصویر زیبایی دارین. مواظب خودتون باشین. )

سلام- مرسی آقای اسدی- دستتون درد نکنه به خاطر نطرتون-

سلام آقای سلطانزاده وبتون خیلی پرمحتواست

سلام ممنون معصومه خانم-

معصومه اثباتی 26 دی 1393 ساعت 23:29 http://http:/

سلام آقای سلطانزاده میشه DVD گاج پایه هشتم روبرای دانلودبزارین thank you

سلام- برا دانلود نمیشه اما اگه خواستین بهتون میدم-

سلام آقای سلطانزاده وبتون خیلی زیباست ومطالب زیادی داره اگه بیشتربگم لایک لایک لایک لایک لایک لایک لایک.......
من به این که شما مدتی دبیر انگلیسی من بودین افتخارمی کنم
امیدوارم که دانش آموز خوبی تاحالا براتون بودم خیلی ازتون ممنونم
منتظرجوابتون هستم GOOD BYE ........

سلام آقای سلطانزاده ممنونم که جواب دادین وبه وبم اومدین حتما درباره فرهنگ وزبان کره ای مطالبی میزارم....

سلام و درود فراوان خدمت دبیر محترم و شایسته خویش آقای سلطانزاده .امیدوارم همیشه لبی خندان و دلی شاد داشته باشید و در تمتم ادوار زندگی خود موفقیت را تجربه نمایید دبیر عزیز آقای سلطانزاده به علت تغییر آدرس وبلاگ خود از شما تقاضا دار آدرس وبلاگ قبلی را از لیست لینک ها حذف نموده و به جای آن آدرس وبلگ جدیدم را در لیست لینک های خود قرار دهید.

باتشکر دوستدار همیشگی شما محمدمهدی ناصر از کلاس هشتمc

موفق و موید باشید خدانگهدار.

سلام محمد مهدی جان. مرسی عزیزم. چشم تغییر میدم.

معصومه اثباتی 14 اردیبهشت 1394 ساعت 10:48 http://WWW.KOREAN1002.BLOGFA.COM

عارفان علم عاشق می شوند*بهترین مردم معلم می شوند
عشق بادانش متمم می شود*هرکه عاشق شدمعلم می شود
روزت مبارک*

سلام دانش آموز خوبم. دستتون درد نکنه . انشالله موفق باشی.

hadi ghasemi 18 خرداد 1394 ساعت 17:32

HELLO MR SOLTANZADE GOOD JOB I AM HADI GHASEMI I COME FROM GERMI AND I STUDY IN GOOYESH ENGLISH SCHOOL
PLEASE COME TO MY ENGLISH CLASS
SEE YOU SOON
DEAR HADI
BY

Hi my best student. I miss you. . say my regards to your family specially for your father.

Hadi Gasemi 8 شهریور 1394 ساعت 11:37

hello sir as you know my name is hadi gasemi
you have a good and perfect passages in this web and don't be tired or good job
and this web is one of the best web in all over the world
and you are a good or we can say best teacher in all over the world
see you soon

that is a kind of you....

Hadi Gasemi 20 شهریور 1394 ساعت 12:35

سلام آقای سلطانزاده خسته نباشید
شنیدم که امسال در مدرسه ی نمونه دولتی بحرالعلوم تدریس خواهید کرد من خیلی خوشحال شدم و می خواهم هر چه سریع تر از اطلاعات شما در زمینه ی انگلیسی بهره مند شویم و ای کاش شما معلم ما باشید و خواهشمندیم اگر پاور پوینتی درباره کتاب جدید نهم دارید تو وبلاگتون بگذارید لطف کردید. من از همین حالا دارم کتاب prospect 3 را مطالعه می کنم و معنی لغت های سخت را پیدا می کنم به همراه نشانه های آوایی راستی در آخر فراموش نشه به همه ی معلمان زحمت کش انگلیسی در دوره سلام گرم مرا برسانید و مخصوصا به آقای میرزاده و ناصری
see you mehr

سلام. مرسی هادی جان. انشالله مطالب میذارم. اما پاورپوینت رو تو باید درست کنی.........

Hadi Gasemi 3 مهر 1394 ساعت 09:22

سلام آقای سلطانزاده آغاز سال تحصیلی وهفته دفاع مقدرس بر شما معلمان عزیز گرامی باد.
راستی اسم اون کتاب چی بود قرار بود هفته آینده به ما بدی؟

هفته سوم بهتون میدم... معلوم نیست فعلا....

Hadi Gasemi 3 مهر 1394 ساعت 09:25

می تونم فلش کارت های درس اول را درست کنم؟
راستی گروهم را انتخاب کردم
نام گروه:oxford
سرگروه: هادی قاسمی
اعضای گروه: پوریا محمدی، محمد غیاثی، نوید امراهی،امیر سالار نژاد محمد.

سلام. آره میتونید درست کنید اما نام گروه رو خودم با توجه به موضوع درس انتخاب میکنم.....

سلام جناب استاد سلطانزاده
لطفا طرح درس نهم درس یک و دو و سه را در وبلاگ قرار دهید ممنون

انشالله اگر پیدا کردم چشم.

سپیده 26 اسفند 1394 ساعت 11:46 http:// dokhi-korehi.blogfa.com

سلام اقای سلطانزاده وبتون خوشمله

من افتخار میکنم که شما معلم من هستید

اقای سلطانزاده خواهش میکنم حداقل دونمره به نمره ی من اضافه کنید که بشم 92اخه خیلی کمه

بای

سلام. چشم. خودتون رو معرفی نکردین تا بدونم کی هستین؟؟

سپیده 22 فروردین 1395 ساعت 19:29

واقعا دستتون درد نکنه امروز کارنامه رو گرفتم 100داده بودید خیلی ممنون

سلام. خواهش میکنم.

سپیده 6 اردیبهشت 1395 ساعت 21:56

سلام.اقای سلطانزاده کلاس lets go3کی شرع میشه ؟؟؟

سلام.من دیگه کانون نمیام. یعنی وقت ندارم. انشالله که خوب بخونید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد